Na našim školskim stranicama možete pogledati kutak pedagoga i pronaći nešto za sebe.
U ovom prostoru pokušati ću odgovoriti na nedoumice vašeg odrastanja, poteškoće i probleme iz svakodnevnog školskog života.
Između mnogobrojnih poslova koje obavlja školski pedagog moj rad obuhvača: savjetodavni rad s učenicima, neposredan pedagoški rad, rad na odgojno obrazovnoj prevenciji od ovisnosti, tematska predavanja za roditelje i učenike, pedagoške radionice, akcijska istraživanja i niz ostalih poslova u cilju unapređenja odgojno obrazovnoga procesa.
U nadi što uspješnije suradnje možete postavljati pitanja,davati ideje i prijedloge na moj email: diana.maderic@skole.hr
Svaki korisnik Interneta treba biti svjestan nekih čimbenika prilikom korištenja Interneta u svakoj prilici.
- Nisu svi dobronamjerni korisnici iako imaju pristup na Internet
- Na Internetu lako je sakriti pravi identitet i tako primjerice lažno se predstaviti
- Svi sadržaji na Internetu ne moraju biti točni, a stavovi i mišljenja društveno prihvatljiva
- Ne postoji više kontrola Interneta, pa su korisnici prepušteni zdravom razumu i iskustvu.
Zato u korištenju Interneta:
-imajte povjerenje u roditelje i svoje učitelje i stručne suradnike.
STOP NASILJU MEĐU DJECOM
Svijest i stavove prema nasilju nad djecom potrebno je naglašavati među mladima ali i odraslima. Zaštita djece od zlostavljanja i zanemarivanja najvažnija je tema za dobrobit djece u Hrvatskoj. Kampanja protiv vršnjačkog zlostavljanja u kojoj se većina aktivnosti provodi u školama provodi se diljem Hrvatske. Građani su procjenili da je zaštita od zlostavljanja važna tema i da su prema istraživanju UNICEF-a spremni između ostalog darivati sredstva u humanitarnim aktivnostima za zlostavljanu djecu.Naša škola je tako uključena u humanitarnu akciju za pomoć djeci s teškoćama u razvoju, te u njoj mogu sudjelovati učenici,učitelji i roditelji.Na taj način pokazujemo solidarnost,humanost i ljubav prema svakom djetetu.
Ali, danas zlostavljanje je sve češća pojava, koja je u svijetu uzela maha u posljednjih dvadeset godina.Jedno od specifičnih oblika zlostavljanja u Hrvatskoj je VRŠNJAČKO ZLOSTAVLJANJE.Kako bismo prevenirali zlostavljanje trebamo reagirati na svaku pojavu nasilja u školi.To zaista i radimo.
Želimo da naša škola postane mirno i sigurno mjesto za sve naše učenike. Ali ako to ponekada i ne uspijemo uvijek spremno pokazujemo dobru volju, razumijevanje i toleranciju za naše učenike.
DJEČJA PRAVA
Dječja prva aktualna su tema već dugi niz godina u našoj školi.Odgoj i obrazovanje za dječja prava provodi se u skladu sa Školskim kurikulumom,a naša djeca lijepo surađuju, uče i vježbaju.Novijim pristupima u nastavi lako i brzo postižu dobre rezultate u ovom području rada.
MULTIMODALNO POUČAVANJE
Kvalitetne škole potiču razvoj inovativnih sadržaja na području planiranja rada.Uspostavljajući dobar i kvalitetan odnos sa učenicima unaprjeđuje se kvalitetan odgojno-obrazovni proces.Učenje i poučavanje kroz povijest zanimalo je podjednako i pedagoge, ali i učitelje.Suvremena pedagogija sve više potiče različite inovativne pristupe u učenju pa se između ostalog promiče ideja multimodalnog poučavanja.Svi učitelji kao i stručni suradnici pedagozi mogu individualno ili grupno poučavati na način da učenici aktivno uče, vježbaju, zapažaju, gledaju,slušaju ili dodiruju.Multimodalnost sadrži izmjenu različitih aktivnosti s ciljem aktivacije što većeg broja osjetila učenika te prilagodbe nastavnih aktivnosti pojedinim teškoćama kao što su različiti poremečaji u učenju ili ponašanju naših učenika.
Suvremeno obrazovanje ističe važnost prepoznavanja potencijala učenika,njihove karakteristike kao i njihove različitosti.Stoga stvaramo uvjete za učenje i poučavanje u kojem će se poticati individualnost i posebnost svakog djeteta kao i poticati poučavanje koje je u skladu sa potrebama učenika.
Multimodalnost pruža različite mogućnosti prilkom učenja i olakšava put u učenju svim učenicima.
KAKO S DJECOM I MLADIMA RAZGOVARATI O RATU
Forum za slobodu odgoja izdao je kratku brošuru namjenjenu odraslima-roditeljima i učiteljima sa smjernicama za potporu i podršku djeci i mladima u ovim teškim vremenima.
Pogledajmao!
SAVJETODAVNI RAD SA UČENICIMA I RODITELJIMA
Suvremeni pogled na roditeljstvo naglašava potrebu da roditelji uvijek mogu prepoznati nove i izazovne situacije u odgoju njihove djece. Stoga u našoj školi uvijek nastojimo osigurati podršku svim roditeljima. Najčešći problemi sa kojim se oni često suočavaju su: poteškoće u odgoju, vršnjačko nasilje i zlostavljanje, školski neuspjeh,eksternalizirani problemi ( prkos, agresivno ponašanje, lijenost, neposluh ili izbjegavanje školskih obveza).
Zato u radu sa našim roditeljima najčešće radimo na uspostavljanju dobre i pozitivne komunikacije kako u školi tako i unutar obitelji. Naglašavamo potrebu prihvaćanja nekih novih pravila ponašanja (uvažavanja, tolerancije, komunikacije i sl.) ili razvijanja dobrih navika koje se najčešće u ranom školskom uzrastu ne stiču naredbom već dosljednim pravilima, npr. vježbom i bez prisle.
Ciljevi u odgoju i obrazovanju su obostrani, zato sada pružamo pomoć djeci sa problemima u ponašanju kao i djeci sa TUR-u. Uvijek i svima pružamo podršku u odrastanju, zdravlju i učenju bilo individualno ili skupno. Ovakvim načinom potičemo dobro i pozitivno ozračje naše škole, jer samo suradnjom ostvarujemo prave vrijednosti u odgoju.
Naša djeca surađuju, a mi stvaramo ozračje u kojem učenici samostalno kroz vježbu mogu izreći koliko im je važna igra ili odmor. Vježbom i likovnim izražavanjem potičemo ih na obilježavanje blagdana Uskrsa na našim školskim zidovima.
Pogledajmo!
U RADU ŠKOLSKOG PEDAGOGA POTIČEMO UČENIKE NA PRIJATELJSTVO SA ŽIVOTINJAMA
Naši učenici na izvanučioničkoj nastavi u prirodnom okruženju uče o prirodi i društvu i na taj način osim u redovnoj nastavi ostvaruju priliku da svoja znanja i vještine primjenjuju u svakodnevnom životu. Potičemo ih na brigu o prirodi..Zato odlaze u vrtove ili farme te stiču nova znanja. Ali u uredu pedagoginje uz razgovor i vježbu govorenja ili crtanja uče koja je životinja u svijetu prirode najbolja ili koja je najgrabežljivija, a koja je najopasnija. Na taj način potičem učenika na human i suosjećajan odnos prema domaćim ali i divljim životinjama. Koliko uspješno shvaćaju brigu za životinje to nam pokazuju svojim lijepim crtežima. Zato u našoj školi potičemo ih na brigu i ljubav prema svim živim bićima.
Danas u svijetu na stotine tisuća pasa i mačaka ostaju na ulici.Većina njih završi pod kotačima automobila, zatučena u nekom grmu ili ulici, a vrlo mali broj pasa ili mačaka pronađe svoj novi dom.
Što djeca o svemu tome znaju i što nam poručuju pogledajmo njihove radove!
INTERNET-MOBITEL I DRUSTVENE MREZE.html
brosura1.psd
UNICEF DPP seminar Procjena-razvojnih-rizika skole 2020-1.pdf
IMG 20220316 170842 resized 20220316 092018753.jpg
2022-Kako-s-djecom-i-mladima-razgovarati.pdf
IMG 20220413 152139 resized 20220413 032333033.jpg
Collage 20220422 090904 resized 20220422 091038890.jpg
Sto-treba-znati-o-kucnim-ljubimcima.pdf
Poštovani roditelji, u privitku se nalazi raspored testiranja u sklopu utvrđivanja psihofizičke zrelosti za upis u prvi razred.
U ovom videozapisu prikazan je postupak dobivanja e-potvrde o statusu učenika koju učenici i roditelji mogu dobiti digitalnim putem kako bi ostvarili određena prava.
Obavijest za roditelje:
Roditelji čija djeca imaju rješenje o primjerenom obliku školovanja imaju pravo na uvid u Individualizirane kurikulume što možete ostvariti na informativnom razgovoru kod učitelja ili stručne službe. Molimo roditelje da se prethodno najave razredniku, učitelju ili stručnom suradniku.
UPUTE ZA SPRJEČAVANJE I SUZBIJANJE EPIDEMIJE BOLESTI COVID-19 VEZANO UZ RAD PREDŠKOLSKIH USTANOVA, OSNOVNIH I SREDNJIH ŠKOLA U ŠKOLSKOJ GODINI 2021./2022.
Popis udžbenika za školsku godinu 2021./2022.
Napomena: Grad financira sve druge obrazovne materijale osim kutije za tehničku kulturu (Profil Klett) i likovne mape.
BRINI O SEBI - BUDI DOBRO - proŽIVI COVID -
projekt Središnjeg državnog ureda za demografiju i mlade
Dragi naši učenici i roditelji u privitku se nalaze korisni materijali koji mogu pomoći da se lakše nosimo s kriznom situacijom tijekom pandemije koronavirusom (COVID 19).
Briga o sebi.docx
COVID-19 Leadership.pdf
Savjeti psihologa za zaposlenike koji rade od doma(1).pdf
Kako je koronavirus iskoristio bugove u nasem procesiranju rizika.pdf
Kako pomoci svojoj obitelji u doba neizvjesnosti.pdf
LETAK ZA DJECU-WHO.jpg
Pet nacina za prevladavanje psiholoskog stresa od Koronavirusa.docx
Slikovnica o korona virusu.pdf
« Srpanj 2022 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Ukupno: 1147012