preskoči na sadržaj

Osnovna škola Šime Budinića Zadar

DRAGI UČENICI I POŠTOVANI RODITELJI

Na našim školskim stranicama možete pogledati kutak pedagoga i pronaći nešto za sebe.

U ovom prostoru pokušati ću odgovoriti na nedoumice vašeg odrastanja, poteškoće i probleme iz svakodnevnog školskog života.

Između mnogobrojnih poslova koje obavlja školski pedagog moj rad obuhvača: savjetodavni rad s učenicima, neposredan pedagoški rad, rad na odgojno obrazovnoj prevenciji od ovisnosti, tematska predavanja za roditelje i učenike, pedagoške radionice, akcijska istraživanja i niz ostalih poslova u cilju unapređenja odgojno obrazovnoga procesa.


U nadi što uspješnije suradnje možete postavljati pitanja,davati ideje i prijedloge na moj email: diana.maderic@skole.hr
 


ZAŠTO SE UČENICI UPUĆUJU NA TESTIRANJE KOD PEDAGOGA?

Oblik pedagoškog provjeravanja usvojenosti znanja i vještina je JEDNOMINUTNI  ISPIT GLASNOG  ČITANJA na koji se upućuju učenici prvih razreda.

Prilikom ispitivanja svakog učenika pojedinačno  zapažaju se pogreške u čitanju koje se analitičkom obradom diferenciraju. Uočavaju se heterogene skupine s velikom disperzijom čitača u odnosu na postignute vrijednosti. Pa tako imamo grupe koje postižu vrlo niske rezultate, grupe s prosječnim rezultatima i one izvrsne.

Vrlo brzo se zapaze skupine učenika sa visokim postignućima čije su vrijednosti iznad prosječnih rezultata, a oni se nalaze u svakom razrednom odjeljenju.

Zanimljivo je znati da se visoki rezultati odnose na pojedince koji su uglavnom  došli u prvi razred kao čitači, stoga se ne može govoriti o učinku nastave na postignute vrijednosti odnosno rezultate čitanja.

Kada govorimo o oblicima i  metodama rada koje učitelji primjenjuju u nastavi  to znači da je potrebno uvažavati individualne razlike među učenicima, a ne poticati  jednakosti s obzirom na sposobnosti. Postavlja se pitanje je li škola može odgovoriti izazovima inovacija  ili individualizacije nastave kako bi napredak svakog učenika ovisio o njegovim sposobnostima, interesima i uloženom radu.

Upravo u ranoj osnovnoškolskoj dobi  brzo se uočavaju sposobnosti izražavanja, memoriranja, bogatstvo vokabulara pa i pragmatičnost. Sve se to može zapaziti posebno u nastavi hrvatskog jezika, ali i u svim ostalim  nastavnim područjima. (Najčešće učenici sa visoko postignutim rezultatima na jednominutnom ispitu glasnog čitanja odlični su ili vrlo dobri u svim nastavnim predmetima, već nakon godinu dana).  Prema autoru Bertrandu Raslu Problemi Filozofije, Nolit  1980. cjelokupno naše znanje  zasniva se na prethodnom učenju ili kako on to kaže na prošlosti. Brže pamtimo uočavajući  predmete  koje smo vidjeli, čuli ili što je na neki drugi način  predstavljeno našim osjetilima ili čulima. A to znači zvukom, ritmom, pjesmom, razgovorom, a ne samo pasivnim slušanjem.

Učenike koji su se istakli u  usvojenosti tehnike čitanja i postigli visoke vrijednosti u odnosu na dominantnu vrijednost razrednog odjela potrebno je poticati na samosvjesnost o postignutim rezultatima i tako razvijati osjećaj zadovoljstva i samopouzdanja.

Introspekcija ili samoopažanje je filozofski pojam ali i psihološki koji se ne bi  smio  zanemariti  u pedagoškom kontekstu jer samoopažanje sebe, svojih postignuća u toj dobi može biti prijelomni trenutak o stvaranju slike o sebi.

Zato pomozimo im da budu uspješni u razrednom odjeljenju u kojem se nalaze, dodatno ih motivirajmo dodatnim materijalima kako bi izbjegli dosadu, te budimo u suradnji sa stručnim suradnikom pedagogom ili psihologom jer stručan savjet nikada nije na odmet.

 


Važne poveznice
Šk.g. 2020./2021.
Važne obavijesti

OBAVIJEST O ORGANIZACIJI NASTAVE ZA 1. DAN (07.09.2020.) I PRVI TJEDAN ŠKOLSKE GODINE 2020./2021.

Priloženi dokumenti:
OBAVIJEST O ORGANIZACIJI NASTAVE.pdf

PREDMETNA NASTAVA
RAZREDNA NASTAVA
Popis udžbenika

Sredstva za nabavu udžbenika za obvezne i izborne nastavne predmete učenicima osnovnih škola osigurana su u Državnome proračunu.

Grad Zadar će za školsku godinu 2020./2021. financirati nabavu drugih obrazovnih materijala(odabrane radne bilježnice od 1.-8. razreda i geografski atlas za učenike petog razreda) za sve učenike u cjelokupnom iznosu.

Roditelji će sami nabaviti dodatne radne materijale za tehničku i likovnu kulturu, popis se nalazi u prilogu.

Korisni dokumenti
UPUTE

Priručnik za učenike za korištenje Teamsa i Office 365.

Priloženi dokumenti:
Microsoft-Teams-Ucenici.pdf

Vremenik natjecanja

Vremenik natjecanja i smotri u školskoj godini 2019./2020.

Svim učenicima puno sreće i znanja!!

Odgađaju sva natjecanja u znanju od ponedjeljka 16.3.2020.

Priloženi dokumenti:
VREMENIK.doc

Vremenska prognoza
Obavijest

Popis dopunskih nastavnih sredstava (radne bilježnice, zbirke zadataka, kutija za Tehničku kulturu, likovna mape, atlasi,…) za razrede koji ulaze u frontalnu provedbu kurikularne reforme (1. razred, 5. razred, Fizika, Kemija i Biologija u 7. razredu)

Ove troškove financira Grad Zadar.

Zato sto volim Zadar

KORISNI LINKOVI

 

 

Zakoni i pravilnici

Zakone i pravilnike možete pronaći na stranicama Agencije za odgoj i obrazovanje

Priloženi dokumenti:
Zakon o odgoju i obrazovanju.pdf

BONTON

"Skockajte web! 2012"

NAŠA WEB-STRANICA U FINALU NAJBOLJIH NA NATJECANJU  "SKOCKAJTE WEB 2012"

Kalendar
« Studeni 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Vremenska prognoza

Prvi glas Budinića

Čitamo mi, u obitelji svi 2012./2013.

Stop nasilju među djecom!

Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 4. 2010.

Ukupno: 1021396
CMS za škole logo
Osnovna škola Šime Budinića Zadar / Put Šimunova 4, HR-23000 Zadar / www.os-sbudinica-zd.skole.hr / ured@os-sbudinica-zd.skole.hr
preskoči na navigaciju