Na našim školskim stranicama možete pogledati kutak pedagoga i pronaći nešto za sebe.
U ovom prostoru pokušati ću odgovoriti na nedoumice vašeg odrastanja, poteškoće i probleme iz svakodnevnog školskog života.
Između mnogobrojnih poslova koje obavlja školski pedagog moj rad obuhvača: savjetodavni rad s učenicima, neposredan pedagoški rad, rad na odgojno obrazovnoj prevenciji od ovisnosti, tematska predavanja za roditelje i učenike, pedagoške radionice, akcijska istraživanja i niz ostalih poslova u cilju unapređenja odgojno obrazovnoga procesa.
U nadi što uspješnije suradnje možete postavljati pitanja,davati ideje i prijedloge na moj email: diana.maderic@skole.hr
Oblik pedagoškog provjeravanja usvojenosti znanja i vještina je JEDNOMINUTNI ISPIT GLASNOG ČITANJA na koji se upućuju učenici prvih razreda.
Prilikom ispitivanja svakog učenika pojedinačno zapažaju se pogreške u čitanju koje se analitičkom obradom diferenciraju. Uočavaju se heterogene skupine s velikom disperzijom čitača u odnosu na postignute vrijednosti. Pa tako imamo grupe koje postižu vrlo niske rezultate, grupe s prosječnim rezultatima i one izvrsne.
Vrlo brzo se zapaze skupine učenika sa visokim postignućima čije su vrijednosti iznad prosječnih rezultata, a oni se nalaze u svakom razrednom odjeljenju.
Zanimljivo je znati da se visoki rezultati odnose na pojedince koji su uglavnom došli u prvi razred kao čitači, stoga se ne može govoriti o učinku nastave na postignute vrijednosti odnosno rezultate čitanja.
Kada govorimo o oblicima i metodama rada koje učitelji primjenjuju u nastavi to znači da je potrebno uvažavati individualne razlike među učenicima, a ne poticati jednakosti s obzirom na sposobnosti. Postavlja se pitanje je li škola može odgovoriti izazovima inovacija ili individualizacije nastave kako bi napredak svakog učenika ovisio o njegovim sposobnostima, interesima i uloženom radu.
Upravo u ranoj osnovnoškolskoj dobi brzo se uočavaju sposobnosti izražavanja, memoriranja, bogatstvo vokabulara pa i pragmatičnost. Sve se to može zapaziti posebno u nastavi hrvatskog jezika, ali i u svim ostalim nastavnim područjima. (Najčešće učenici sa visoko postignutim rezultatima na jednominutnom ispitu glasnog čitanja odlični su ili vrlo dobri u svim nastavnim predmetima, već nakon godinu dana). Prema autoru Bertrandu Raslu Problemi Filozofije, Nolit 1980. cjelokupno naše znanje zasniva se na prethodnom učenju ili kako on to kaže na prošlosti. Brže pamtimo uočavajući predmete koje smo vidjeli, čuli ili što je na neki drugi način predstavljeno našim osjetilima ili čulima. A to znači zvukom, ritmom, pjesmom, razgovorom, a ne samo pasivnim slušanjem.
Učenike koji su se istakli u usvojenosti tehnike čitanja i postigli visoke vrijednosti u odnosu na dominantnu vrijednost razrednog odjela potrebno je poticati na samosvjesnost o postignutim rezultatima i tako razvijati osjećaj zadovoljstva i samopouzdanja.
Introspekcija ili samoopažanje je filozofski pojam ali i psihološki koji se ne bi smio zanemariti u pedagoškom kontekstu jer samoopažanje sebe, svojih postignuća u toj dobi može biti prijelomni trenutak o stvaranju slike o sebi.
Zato pomozimo im da budu uspješni u razrednom odjeljenju u kojem se nalaze, dodatno ih motivirajmo dodatnim materijalima kako bi izbjegli dosadu, te budimo u suradnji sa stručnim suradnikom pedagogom ili psihologom jer stručan savjet nikada nije na odmet.
Sredstva za nabavu udžbenika za obvezne i izborne nastavne predmete učenicima osnovnih škola osigurana su u Državnome proračunu.
Grad Zadar će za školsku godinu 2020./2021. financirati nabavu drugih obrazovnih materijala(odabrane radne bilježnice od 1.-8. razreda i geografski atlas za učenike petog razreda) za sve učenike u cjelokupnom iznosu.
Roditelji će sami nabaviti dodatne radne materijale za tehničku i likovnu kulturu, popis se nalazi u prilogu.
Dragi naši učenici i roditelji u privitku se nalaze korisni materijali koji mogu pomoći da se lakše nosimo s kriznom situacijom tijekom pandemije koronavirusom (COVID 19).
Briga o sebi.docx
COVID-19 Leadership.pdf
Savjeti psihologa za zaposlenike koji rade od doma(1).pdf
Kako je koronavirus iskoristio bugove u nasem procesiranju rizika.pdf
Kako pomoci svojoj obitelji u doba neizvjesnosti.pdf
LETAK ZA DJECU-WHO.jpg
Pet nacina za prevladavanje psiholoskog stresa od Koronavirusa.docx
Slikovnica o korona virusu.pdf
Vremenik natjecanja i smotri u školskoj godini 2019./2020.
Svim učenicima puno sreće i znanja!!
Odgađaju sva natjecanja u znanju od ponedjeljka 16.3.2020.
Popis dopunskih nastavnih sredstava (radne bilježnice, zbirke zadataka, kutija za Tehničku kulturu, likovna mape, atlasi,…) za razrede koji ulaze u frontalnu provedbu kurikularne reforme (1. razred, 5. razred, Fizika, Kemija i Biologija u 7. razredu)
Ove troškove financira Grad Zadar.
« Listopad 2020 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Ukupno: 1028960